lördag 6 december 2014

bilder.

Nu har jag varit gräsänka i 3 dagar och shit vad min säng är stor! Ser så mycket fram emot imorgon när andra halvan fylls upp igen! 
I övrigt så bara rusar tiden iväg. Det var så mycket jag skulle göra denna veckan men jag har kanske bara hunnit.. en tredjedel? Galet. Dagarna bara försvinner. Lika mycket som jag vill stanna upp tiden och bara njuta av julen vill jag att den ska vara över så fritiden kan bli lite mer. Men mest vill jag stanna upp och njuta av julen! Idag målade pappa & jag klart köket så lyckades få upp gardiner och blommor och stjärnor och tomtar i fönstrena så lite mer jul blev det idag! Tänkte övertala Rasmus till att vara med mig och dekorera julgranen på söndag så är jag nästan nöjd sen (ska bara få ihop min adventsljusstake lagom till andra advent med). 
Har även lärt mig idag genom att läsa andra bloggar om hur kul det är att titta på bilder från nu och tillbaka i tiden, på vad man gjort, vad man ätit, vilka man träffat, allt man vill minnas liksom. Jag måste bli bättre på det. Så från och med nästa inlägg, ska jag försöka få med någon bild på vad som har hänt sen sist, eller bara en fin bild jag tog på något, eller något jag tagit bild på som jag bara vill minnas. Det hade jag tyckt om. 
Nu ska jag sova, en jobbdag innan ja äntligen får slänga armarna runt halsen på den bästa som finns imorgon <3 div="">

Inga kommentarer: